Real Madrid, Paříž Saint-Germain, FC Barcelona či Manchester United. I tyto velké kluby podpořily aukci dresů, kterou uspořádala plzeňská Viktoria. Její výtěžek putoval na propagaci Nadace pro transplantace kostní dřeně, kterou klub dlouhodobě podporuje. Dva roky bude Plzeň brázdit speciální „nadační tramvaj“, která láká nové zájemce na vstup do Registru dárců.
Speciální tramvaj je vyvedena v nadačních barvách a vyzývá k darování naděje. Na jejích stěnách jsou zobrazeni i vybraní hráči fotbalového klubu Viktorie, kteří již do Registru vstoupili. Teď se k nim přidaly i nové týmové tváře – Adam Hloušek a Ondřej Mihálik. „Vstoupit do Registru byla naprostá samozřejmost, vůbec jsem neváhal a přidal se ke klukům v kabině, kteří vstoupili již v minulosti,“ nechal se slyšet záložník Ondřej Mihálik. „Překvapilo mě, že pro vstup stačí jen odebrat vzorek slin a vyplnit dotazník, což zabere několik málo minut. Přál bych si, aby se k nám přidalo co nejvíce lidí nejen v Plzni, ale po celé republice,“ vyzývá obránce Adam Hloušek.
Tramvaj bude po dobu dvou let cestujícím připomínat, jak jednoduché je vstoupit do Registru dárců kostní dřeně a darovat tak nemocným naději na uzdravení. „Jsem velmi rád, že se podařilo celou věc dotáhnout do zdárného konce a my budeme po dobu dvou let na očích po celé Plzni. Právě propagace a osvěta je pro nás tou nejcennější pomocí a ohromně si jí vážíme,“ uvedl předseda správní rady Nadace pro transplantace kostní dřeně Pavel Jindra.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak se z obyčejného člověka stane vlivná osobnost? Steve Jobs motivuje ostatní
Steve Jobs byl jako každý z nás. Člověk z masa a kostí. Co konkrétně jej odlišilo? Díky čemu uspěl?…