Cestující letecké společnosti Frontier Airlines zažili nepříjemnou situaci, kdy museli kvůli bouřce dlouho čekat na letišti. Tuto nemilou situaci alespoň trochu napravil čin pilota letadla, jenž všem pasažérům objednal pizzu z letištní restaurace na své náklady.
Na cestu v pondělí 7.7. určitě nezapomenou pasažéři letu amerických aerolinek Frontier Airlines z Washingtonu D.C. do Denveru. Samotný let musel být totiž kvůli silným bouřím kolem Denveru odkloněn do sousedního Wyomingu. To mělo za následek, že se původně tříhodinový let natáhl na necelých sedm hodin, v nichž museli cestující trávit čas na letišti ve Wyomingu.
„Vážené dámy, vážení pánové, Frontier Airlines jsou známy jako jedny z nejlevnějších aerolinek ve Spojených státech, ale kapitán vašeho letu není žádný skrblík. Právě jsem objednal pizzu pro celé letadlo,” suše oznámil pilot všem pasažérům letadla pomocí palubního systému.
Celkem 30 kusů pizzy si poté pasažéři nadšeně rozebrali a snad alespoň trochu zapomněli na útrapy, které s letem souvisely.
„Není to poprvé, co jeden z našich pilotů udělal více, než musel, aby se dobře postaral o naše cestující. Sídlíme v Denveru a pyšníme se pohostinností, která je pro naši oblast typická. Máme několik opravdu skvělých pilotů,” uvedla mluvčí aerolinek Tyri Squiresová pro britský deník Huffington Post.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Ukliďte si v hlavě díky 10minutové meditaci
Toužili jste někdy prostě vypnout svou mysl? Chvíli na nic nemyslet a zahnat všechny negativní…