Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Nejlepší vánoční reklamy #3: Dojemné příběhy netradičních přátelství přináší Apple, John Lewis a McDonald´s

3 minuty radosti
Ilustrační foto: Depositphotos

S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám celý prosinec přinášíme v této sérii.

Vánoční filmy a pohádky jsou plné dojemných příběhů. Jeden takový letos představuje ve své reklamě firma Apple. Video pojednává o malé holčičce, která se nechce rozloučit se svým sněhulákem. Aby v létě neroztál, uloží zimního kamaráda do mrazáku a po celý rok ho pečlivě opatruje. Když přijde další zima, sněhuláka pak spolu s rodinou vynese slavnostně opět ven.

Reklamu pro americkou firmu natočili otec a syn Reitmanovi a použili při tom nejnovější telefon Phone 13 Pro. „Nikdy jsme spolu s tátou nerežírovali jeden snímek. Tohle je první a zřejmě i poslední příležitost. Je symbolické, že film o rodině je výsledkem rodinné práce,“ uvedl ve videu zachycujícím nejlepší momenty z natáčení Jason Reitman, jehož otec Ivan má kořeny v Československu.

https://www.youtube.com/watch?v=S5WaFx8rx54

Přátelství s mimozemšťankou i plyšákem

Příběh dětského přátelství letos přináší i britský obchodní řetězec John Lewis. Ve spotu nazvaném Nečekaný host lidé uvidí malého chlapce Nathana a vesmírnou dívku Skye, ze kterých se stanou nerozluční přátelé. Nathan své kamarádce, která nikdy nezažila Vánoce, postupně ukazuje sváteční tradice, zdobí společně stromeček a dává jí ochutnat její první sladký koláč. Nakonec se však dvojice musí rozloučit a Skye odletí zpět do svého vzdáleného domova.

Asi každý měl v dětství oblíbenou hračku. Pro hrdinku vánočního spotu společnosti McDonald´s byl dětským kamarádem plyšák Iggy. Jak ale dívka dospívá, její zájem o Iggyho se postupně zmenšuje, až ho jednou zavře do skříně a téměř na něj zapomene. Po několika letech se však vzpomínkami vrátí do svých dětských let, plyšáka ze skříně vytáhne a jejich přátelství se znovu obnoví.

Zdroj: John Lewis, McDonald ´s, Apple, Czech crunch

Související články

Zaručeně zlepší den

Kurz „Revma v klidu“ pomáhá lidem s revmatickým onemocněním

Vědci se chtějí inspirovat mravenci při léčení lidí

Kosmetický paradox. Pochází červená rtěnka z Íránu?

Jak vyzrát na antihmotu? Vědci z CERNu vědí

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Jde to s námi z kopce. Situace ve světě se horší, množství násilných činů narůstá. Také…