Trabant, Moskvič, Watrburg nebo Škoda 105. Automobilové legendy, které neodmyslitelně patří k historii Mototechny. Tradiční česká automobilová značka pořád žije a Češi se pod její střechu v posledních letech stále více vracejí.
Mototechna je synonymem automobilového průmyslu pro Československo v letech 1946 – 1989. I po sedmdesáti letech nabízejí její pobočky téměř nové i ojeté vozy, ale také autodoplňky i služby autoservisu. Při nákupu vozu už ale nemusí lidé strávit před Mototechnou několik nocí ve spacáku, shánět poukazy nebo vyčkávat na pořadníky.
Výběr automobilu se už také neomezuje pouze na škodovky, moskviče nebo trabanty. „Dnešní výběr značek je v Mototechně doslova neomezený. Současná Mototechna prošla zásadní obnovou a je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializujeme se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů a komplexní servis pro motoristy,“ vysvětlila Karolína Topolová, generální ředitelka.
Mototechna nabízí všechny běžné služby autosalonu v Česku a na Slovensku. Věnuje se ale také prodeji zánovních elektromobilů a hybridních automobilů. Jako vůbec první prodejce ojetých aut v České republice nabídla mezi zánovními vozy luxusní elektromobil Tesla Model S.
Za posledních 12 měsíců se podle údajů společnosti prodalo více než osm a půl tisíce vozů. V příštím roce vedení očekává nárůst prodejů na 12 tisíc vozů. „Čím dál tím víc zákazníků přichází do Mototechny, aby odjeli v luxusním voze za zlomek ceny nového vozu. Auta prémiových a exkluzivních značek najdou lidé pod označením Mototechna Premium. Vozy se vyznačují dobrou servisní historií, nízkým kilometrovým nájezdem a prodejní cenou, která je mnohdy o více než polovinu nižší ve srovnání s novým vozem,“ doplnila Karolína Topolová.
Nejčastěji si ale Češi přicházejí jako před lety pro auta značky Škoda. První tři příčky mezi zánovními vozy drží Škoda Fabia, Škoda Octavia a Škoda Rapid.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Je červen – období, kdy většinu volného času trávíme v parcích, v lese, u vody nebo na procházkách…