Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

KitKat v Japonsku vyměnil klasické balení za origami papír

2 minuty radosti
Zdroj fotografie: Nestlé Japonsko

Těžko říct, jaký úspěch by s tím firma slavila v jiných zemích, v Japonsku by to ale mohlo celkem fungovat. Společnost Nestlé zde u větších balení tyčinek KitKat přestala používat plastový obal a nahradila ho papírovým. Zákazníky navíc motivuje, aby si z něj složili origami.

Může se zdát, že než o kdovíjak zlomový krok jde spíš o drobnou legrácku. Nenechte se ale zmást. Skončit se zavedeným plastovým balením a místo něj zavést nové papírové na svém největším trhu, to už stojí za pozornost. Možnost složit z obalu origami je pak jenom třešinkou na dortu. Nebo na sušence, chcete-li.

V prvotní vlně se změna dotkla pěti japonských nejpopulárnějších příchutí, mezi které patří vedle klasiky i matcha. Už v této fázi pomůže podle Nestlé snížit množství plastového odpadu značky o 380 tun za rok. Další kroky pro naplnění závazku používat v roce 2025 výhradně recyklovatelné či znovupoužitelné obaly bude následovat.

Zdroj: independent.co.uk

Související články

Zaručeně zlepší den

Chtěli byste žít ve městě bez aut? Nový výzkum přináší 12 praktických způsobů, jak auta v městech omezit

V pražské Kotvě se otevírá největší Retro muzeum v České republice. Zaměřuje se na 70. a 80. léta 20. století.

Lidé v Thajsku staví malé útulky pro toulavé psy

Jak zní černá díra? Poslechněte si její zvuk

Inspirativní rozhovor

Příchutě, které vyvolávají pozitivní emoce a nutí k experimentům. To je brněnská zmrzlinárna Ještě Jednu

Příchutě, které vyvolávají pozitivní emoce a nutí k experimentům. To je brněnská zmrzlinárna Ještě Jednu

Přečtěte si rozhovor s Jakubem Gavorem, zakladatelem řemeslné zmrzlinárny Ještě Jednu. Určitě během čtení dostanete chuť na zmrzlinu! Co třeba tu s příchutí krupicové kaše či arašídového preclíku?

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Vídáme je každý den v televizi, čteme jejich články nebo hltáme zpravodajství z válečné fronty.…