KitKat v Japonsku vyměnil klasické balení za origami papír

Zdroj fotografie: Nestlé Japonsko

Těžko říct, jaký úspěch by s tím firma slavila v jiných zemích, v Japonsku by to ale mohlo celkem fungovat. Společnost Nestlé zde u větších balení tyčinek KitKat přestala používat plastový obal a nahradila ho papírovým. Zákazníky navíc motivuje, aby si z něj složili origami.

Může se zdát, že než o kdovíjak zlomový krok jde spíš o drobnou legrácku. Nenechte se ale zmást. Skončit se zavedeným plastovým balením a místo něj zavést nové papírové na svém největším trhu, to už stojí za pozornost. Možnost složit z obalu origami je pak jenom třešinkou na dortu. Nebo na sušence, chcete-li.

V prvotní vlně se změna dotkla pěti japonských nejpopulárnějších příchutí, mezi které patří vedle klasiky i matcha. Už v této fázi pomůže podle Nestlé snížit množství plastového odpadu značky o 380 tun za rok. Další kroky pro naplnění závazku používat v roce 2025 výhradně recyklovatelné či znovupoužitelné obaly bude následovat.

Zdroj: independent.co.uk

Autor článku

Kristýna Motlová