Taky se vám při označení „kancelářská krysa“ vybaví osoba oblečená v saku, košili a podpatcích? Tento typický styl oblékání do práce bude zanedlouho minulostí, jak se zdá. Spousta mladých lidí upouští od „tradičního“ formálního oblečení a do zaměstnání volí více osobité kousky, informoval server Radio Wave.
Mladí rádi volí výrazné barvy, střihy a vzory. Podle odborníků za to může pandemie a stírání hranic mezi osobním a pracovním životem. Zejména mladší zaměstnanci a zaměstnankyně vyměňují typické „stejnokroje“ v podobě bílých košil, halenek a jednobarevných kalhot za výrazné sety nebo i odvážnější kousky.
Úklon k ležérnějšímu, často pohodlnějšímu a výraznějšímu oblečení přináší mnohá pozitiva. Podle dotazovaných žen přispívá především k nárůstu sebevědomí. Zároveň může člověk prostřednictvím oblečení vyjádřit, kým vlastně je a jakou má povahu. „Pokud se lidé na pracovišti cítí sami sebou, jsou spokojenější. A když jsou spokojenější, jsou i produktivnější,“ uvedla Lynne Hugill z Teesside University ve Velké Británii, která se zabývá udržitelnou módou.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Příběh pro děti, které bojují se strachem
Vánoce se kvapem blíží, a tak přinášíme tip pro Ježíška na bezvadnou knihu, která udělá radost pod…