Zájem o ekologické čisticí produkty podle prodejců v Česku roste. Lidé čím dál více kupují jak balené, tak stáčené přípravky, zjistila ČTK. Fakt, že lidé nahrazují klasické výrobky jejich ekologickými variantami, potvrdila také manažerka komunikace sítě drogerií Rossmann Olga Stanley.
Jen v sortimentu prodejen drogerie dm je aktuálně asi sto padesát produktů, které jsou rostlinného původu, neobsahují složky vyrobené z ropy, mají minimální vliv na vodní organismy, jsou biologicky rozložitelné a netestované na zvířatech. Další výrobky pak nabízí třeba také americká značka ekologického praní a čištění The Laundress, která v Česku a na Slovensku nově spustila svůj e-shop.
Češi mají čím dál větší zájem i o stáčené, tedy bezobalové přípravky. Dokládá to například manažer komunikace dm drogerie Jiří Peroutka, podle kterého vzrostl v meziročním srovnání prodej stáčené ekodrogerie o více než dvacet procent. „Poptávka po stáčené certifikované ekodrogerii Yellow & Blue je obrovská, od začátku roku 2021 si naši zákazníci stočili více než sedm tisíc litrů těchto prostředků, od zavedení plnicích stanic v roce 2019 pak více než pětadvacet tisíc litrů,“ dodal.
Zdroj: ekolist.cz
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Kniha, která zaujala svět. Malý princ potěší i utěší
Mám pro vás hádanku. Pochází z planetky B612, přeje si nakreslit beránka a už více než…