„Bezdomovec hladový po úspěchu. Vezměte si můj životopis.“ S takovou cedulí se postavil David Casarez nedaleko dálnice u kalifornského Mountain View. Zkrachovalý webový designér bez domova zaujal kolemjedoucí Jasmine Scofieldovou, která jeho příběh sdílela na Twitteru. Její příspěvek se nakonec dostal až k vedení Googlu, Netflixu či LinkedInu a David Casarez dostal na dvě stě nabídek práce.
Šestadvacetiletý David Casarez z Texasu přišel před rokem do Silicon Valley, aby založil vlastní technologickou firmu. Jeho plán však skončil neúspěchem, a protože mu došly peníze, ocitl se na ulici. Rok žil ve svém Fordu Transit, ten mu však před měsícem odebrala leasingová společnost, a Casarez tak skončil na lavičce v parku. Přestože se mu sen ze Silicon Valley nesplnil, pracoval na volné noze a dál hledal uplatnění. „Nikdo nenabíral. Byl jsem v lednu na pohovoru v Applu, ale pozici nakonec obsadili z řad zaměstnanců,“ řekl Casarez deníku New York Post. Hledání zaměstnání však nevzdával a rozhodl se o práci žádat netypickým způsobem.
Scofieldovou mladík s vystudovaným managementem informačních systémů zaujal a jeho příběh sdílela na Twitteru. Během čtyřiadvaceti hodin byl její příspěvek sdílen více než 118 tisíckrát a Casarezovi přišlo přes dvě stě nabídek, mimo jiné z Googlu, Netflixu, LinkedInu, Pandory nebo Bitcoinu. „Byla to chvíle, kdy jsem si řekl ‚teď, nebo nikdy‘. Chtěl jsem se dívat kupředu a být pozitivní v tom, jaká další příležitost mě čeká. Říkal jsem si, že tohle je poslední možnost. Pokud to nevyjde, vrátím se domů a vzdám se svého snu,“ popsal mladík nápad s rozdáváním životopisů u cesty. Že bude mít jeho nápad takový úspěch, nečekal.
Zdroj: Aktuálně.cz
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Dějiny lidstva z pohledu žen v poutavé knize Femina Sapiens
Krásně barevná, a hlavně naučná kniha vytvořená pro mladé dívky. Zajímavé obrázky z historie…