Navštívili jste někdy firemní akci? Pak zřejmě potvrdíte, že to většinou není žádná třeskutá zábava. Společnost Dobrokar se to snaží změnit. Nabízí firemní akce v originálním pojetí, které navíc mají dobročinný přesah.
Spojení zábavy a pomoci těm, ktěří to potřebují, zní jako ideální kombinace. A potvrzuje se to i v praxi. Ostatně i z výzkumů vyplývá, že mezi tři hlavní důvody, proč se Češi zapojují do dobrovolnictví, patří podpora dobré věci, nabytí nových zážitků a oživení pracovního stereotypu. S rolí dobrovolníka v neziskové organizaci má přitom zkušenost každý osmý Čech.
Jednou z oblastí, na niž se Dobrokar zaměřuje, jsou teambuildingy. Co s kolegy vysázet stromky, vyčistit řeku, postavit houpačku nebo si společně uvařit? Skrze zážitek účastníci zároveň přímo pomáhají dané organizaci a navíc se o ní dozvědí víc, což usnadňuje i případné navázání dlouhodobější spolupráce mezi oběma subjekty.
Společnost se věnuje i vzdělávání firem a poradenství. Věří, že samy společnosti chtějí mít spokojené zaměstnance, dobré jméno a příjemné pracovní prostředí.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: I smrt má srdce. Zlodějka knih představuje její něžnou stránku
Jaká je smrt? Mnozí známe její podobu ze strašidelných příhod, kde byla obvykle popisovaná jako…