Špatný sluch už nemusí být při komunikaci s mobilními operátory překážkou. Alespoň v případě společnosti T-Mobile. Ta svým klientům nabízí službu online přepisu, který probíhá v reálném čase prostřednictvím webových stránek.
Zájemce o využití služby na stránkách společnosti zadá v sekci Infolinka pro neslyšící své telefonní číslo a vzápětí mu systém automaticky zavolá. Během hovoru je řeč simultánně přepisována do speciálního okna. Nedoslýchaví, neslyšící či ohluchlí klienti tak mají jistotu, že správně porozumí veškerým informacím. Transkripce je vhodná také pro cizince.
Služba funguje pět měsíců a dosud ji využilo přes 260 klientů. T-Mobile je prvním operátorem na českém trhu, který tuto možnost zavedl. Službu zajišťuje tým sociálních podniků Transkript online a TextCom, kde jako přepisovatele zaměstnávají převážně nevidomé. Podle České unie neslyšících žije v Česku asi 15 tisíc neslyšících, dalších přibližně 100 tisíc tvoří osoby těžce nedoslýchavé nebo ohluchlé.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Životy mileniálů nejsou jednoduché. Ačkoliv se na první pohled může zdát, že jde především o zábavu…