Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Trpící kuřata v Bageterii Boulevard nebo IKEA už neochutnáte

2 minuty radosti
Ilustrační foto: Pexels

Kampaň Rychlokuřata, o které jsme již psali, slaví další významný úspěch. Jejím cílem je, aby se obchodní řetězce, restaurace a potravinářské firmy zavázaly, že přestanou odebírat maso z rychle rostoucích plemen kuřat. Bageterie Boulevard vydala svůj závazek, že ukončí prodej výrobků obsahujících maso z těchto plemen kuřat, informovala nezisková organizace OBRAZ – Obránci zvířat.

Bageterie Boulevard je už druhým fastfoodovým řetězcem, který vydal prohlášení, že přestane prodávat výrobky z masa pocházejícího z rychlokuřat na svých více než padesáti pobočkách. Již dříve svůj úmysl ohlásil mezinárodní sendvičový řetězec Subway. Obě zmíněné společnosti mají v plánu přistoupit na dodržování mezinárodního standardu European Chicken Commitment do roku 2026. „Výjimečný chuťový zážitek, který nabízíme našim zákazníkům, není jediné, na čem nám záleží. Životní podmínky a dobré zacházení se zvířaty je pro naši společnost důležitou hodnotou. I proto jsme se rozhodli pro připojení k European Chicken Commitment, který garantuje vyšší welfare standardy chovu kuřat v našich dodavatelských řetězcích,“ okomentovala závazek Martina Hájková, manažerka marketingu Bageterie Boulevard.

Proti rychle vyhnanému kuřecímu masu se postavily také tradiční české supermarkety Konzum Ústí nad Orlicí a Jednota České Budějovice se svými značkami Trefa a Terno. Nekvalitní kuřecí neochutnáte už ani v IKEA a dalších řetězcích. To je za tři měsíce, které kampaň na podporu kuřat běží, obrovský úspěch. „Stále více firem si uvědomuje, že si jejich zákazníci nepřejí podporovat utrpení zvířat, a tak jim vychází vstříc,“ uvedl vedoucí kampaně Rychlokuřata Radim Trojan ze spolku OBRAZ – Obránci zvířat.

Foto: OBRAZ – Obránci zvířat

Autorský článek Gabriely Brázdové s použitím informací z OBRAZ – Obránci zvířat

Související články

Podpořte Pozitivní zprávy

Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt

Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt

GIVT promění vaše každodenní nákupy na internetu v dobrý skutek. Stačí využít Pomocníka nebo před…

Zaručeně zlepší den

Běžné sladidlo dovede zničit některé z nejnebezpečnějších bakterií

Ve Skotsku našli fotoaparát, který měl zachytit lochneskou příšeru

Přátelství napříč příjmovými liniemi zvyšuje sociální mobilitu, ukazuje studie

Nová hrobka faraona objevena v Egyptě

Inspirativní rozhovor

„Inspiruje mě to, co jsem přečetl, viděl, slyšel i prožil,” říká spisovatel Miroslav Hlaučo, autor románu Letnice

„Inspiruje mě to, co jsem přečetl, viděl, slyšel i prožil,” říká spisovatel Miroslav Hlaučo, autor románu Letnice

Co inspiruje spisovatele k další tvorbě? Miroslav Hlaučo, autor úspěšného románu Letnice, nachází podněty ve všem, co čte, vidí, slyší i prožívá. V rozhovoru prozrazuje, proč nepíše podle pevné osnovy, jak ho překvapil mezinárodní zájem o jeho knihu a proč si na další dílo dává čas.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Jak chytit krtka oslavuje přírodu i život jako takový

Inspirace z knihovny: Jak chytit krtka oslavuje přírodu i život jako takový

Podle názvu byste si ji mohli splést s příručkou pro péči o zahradu. Tato kniha vám ale spíš poradí…