České hlavní město se může pyšnit jednou z nejlepších facebookových stránek z hlediska její interakce. Podle statistik si v počtu interakcí vede lépe pouze Madrid a Berlín, další světové metropole zaostávají.
Za úspěchem facebooku Praha.eu stojí z velké části fanoušci, kteří se zasloužili o vytvoření komunity dávající zástupcům města důležitou zpětnou vazbu. Na tu velmi často reagují i sami správci stránky, kteří se zároveň snaží ukazovat Prahu nejen v dobrém světle. Podle statistiky získala za uplynulý rok stránka bezmála 300 tisíc interakcí denně. Předčila tak třeba Vídeň, Barcelonu nebo Sydney.
Praze se dařilo i na další sociální síti – na Instagramu. Tam sloučila dva původní účty v jeden pod názvem @cityofprague, který v interakci koncem roku přeskočil dokonce i na síti velmi úspěšnou Paříž.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu
Vídáme je každý den v televizi, čteme jejich články nebo hltáme zpravodajství z válečné fronty.…