Pro úspěch mladých sportovců, fotbalistů zvláště, je klíčový nejen talent, ale především schopnost ho prodat. Jenže v záplavě hráčů může být těžké se prosadit. Novou cestu nabízí dánská aplikace, která už má i konkrétní výsledky.
Uživatelé si v aplikaci Tonsser vytvoří vlastní profil, do kterého mohou nahrávat videa a svoje statistiky. Zveřejňují tak své dovednosti a dávají je k dispozici trenérům z různých zemí. Díky tomu si jich může všimnout potenciální zájemce, který by je jinak neměl šanci objevit. Získávají také přínosné srovnání s ostatními hráči. Aplikace je přirovnávána k profesní sociální síti LinkedIn.
Tonsser už funguje pár let, a tak má na kontě nejen přes 600 tisíc aktivních uživatelů, ale i skutečné výsledky. Například Abdoul Kebet začínal s fotbalem na ulici po boku svých přátel. Když se o aplikaci dozvěděl, začal ji používat a po čase se díky svým výsledkům mohl ucházet o místo v pařížském klubu Red Star F.C. Jiný hráč zase díky aplikaci poskočil ze sedmé ligy do třetí.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Oceňovaná Boží hora zprostředkovává atmosféru chudinské Neapole
Snad každý si vybaví hladovost mládí, která je v pubertě doslova spalující. I pouhý vzduch chutná…