Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Dobrodinci darovali auto mladíkovi s vysokou pracovní morálkou

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: pexels.com

Dvacetiletý mladík Justin Korva chodíval každý den 3 míle do práce v rychlém občerstvení. V zimě, i v těch největších vedrech. Tehdy ho zastavil na silnici muž a nabídl mu odvoz. Během cesty se mu mladík svěřil, že jednoho dne by si moc rád koupil své vlastní auto.

Řidič Andy Mitchell byl velmi překvapen mladíkovou pílí a odhodláním, že napsal na Facebook zprávu: ,,Všem lidem, kteří chtějí pracovat, ale nemohou najít práci nebo nemají dopravní prostředek, chci vzkázat jediné, pravděpodobně nechcete pracovat až tak moc.“

Tisíce lidí sdílelo jeho příspěvek. Vlastník pizzérie se rozhodl uspořádat pro mladíka sbírku, která by mu pomohla koupit si auto. Během dvou dní lidé darovali více než 5 500 dolarů. Mladík takovou reakci nečekal. Když mu auto předávali, zeptal se jen: ..Myslíte to vážně?“ Jakmile ho dobrodinci utvrdili, mladík všechny objal a děkoval jim za jejich laskavost.

Zdroj: www.goodnewsnetwork.org

Související články

Inspirace

Nová mapa londýnského metra pomůže cestujícím s klaustrofobií

Inspirace

Nevěsta zrušila svatbu, na hostinu pozvala bezdomovce

Inspirace

Bezdomovec pomohl ženě v nesnázích, odměnila ho hromadou peněz

Inspirace

V Americe začal fungovat charitativní prodejní automat

Zaručeně zlepší den

Čeští vědci hlásí objev v boji proti rakovině. Nové léky jsou až stokrát účinnější

Praha znovu ovládla anketu o nejlepší místo pro život. Zjistěte, jak se umístil váš kraj

Průlom v boji proti koronaviru. Nový test přináší přesné výsledky už za 90 minut

Brněnští vědci vyvinuli nový tlumič pro vlaky. Zvýší jejich rychlost a ochrání koleje

Inspirativní rozhovor

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Přečtěte si rozhovor se studenty neurověd - Kryštofem a Vojtou, kteří tvoří podcast Brain We Are.