Možná znáte režijní prvotinu Jiřího Mádla Pojedeme k moři. Jako jedna z inspirací pro film mu tehdy posloužily děti z neziskové organizace ARPIDA, z nichž přitom většina u moře reálně nikdy nebyla. To se nyní změní.
Centrum za pomoci Mádla uspořádalo crowdfundingovou kampaň, díky níž vybralo potřebné peníze na dovolenou u moře pro minimálně třicet dětí. Cestování není pro děti s tělesným a kombinovaným postižením vůbec jednoduché, komplikací je například nutnost bezbariérového ubytování, osobního asistenta a pochopitelně i finanční stránka.
Částka získaná díky crowdfundingu zajistí dětem náklady na ubytování, dopravu, stravu i skupinu osobních asistentů, kteří se jim budou během týdenního pobytu věnovat. Dětem se tak zprostředkuje nezapomenutelný zážitek, který by jinak možná nikdy nezažily.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Lepší vztahy začínají správným rozhodnutím. Kniha Volba lásky vám otevře srdce
Snad každý chce mít hezké vztahy s partnerem, rodinou, přáteli a kolegy v práci. Ne vždy se nám to…