Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Britský supermarket nově označuje své bezplastové produkty

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: iceland.co.uk

Plastic-free. Bez plastu. Takové označení začal používat britský supermarket Iceland. Chce tak své zákazníky dostatečně informovat a dát jim možnost zvolit si bezplastové nakupování.

Obaly od potravin už nějaký čas zákazníky informují například o absenci lepku nebo palmového oleje. Informace o (ne)obsahu plastu je ale celkem novinka. Supermarket Iceland po ní sáhl v rámci svých snah o snižování množství plastového odpadu. S novinkou startuje obchod tento měsíc na produktech své vlastní značky, do budoucna by ji rád aplikoval na co největší část sortimentu.

Iceland už dříve v letošním roce prohlásil, že chce být do roku 2023 kompletně bezplastový. Jedním z prvních kroků bylo uvedení pokrmů v obalech na papírové bázi – jen toto opatření ušetří za rok asi 150 tun černého plastu, který nelze recyklovat. Supermarket už dříve ze svých produktů odstranil také jednorázová brčka.

Zdroj: thegurdian.com

Související články

Zaručeně zlepší den

Češi přišli s lékem na rakovinu. Nyní ho testují první pacienti

Říkáte svým psům, že je máte rádi? Podle nové studie vám zvířata rozumí

Z ruiny hradu Hartenberg se díky nadšencům stala vyhledávaná památka

V Česku vznikají nové lesní stezky. Provede vás po nich mobilní aplikace

Inspirativní rozhovor

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Přečtěte si rozhovor se studenty neurověd - Kryštofem a Vojtou, kteří tvoří podcast Brain We Are.