Už jste někdy dostali v restauraci jiné jídlo než to, které jste si objednali? A zavítali byste dobrovolně do Restaurace chybných objednávek? Právě taková otevřela v japonském Tokiu a o zákazníky neměla nouzi.
Celý koncept pop-up restaurace pracuje s předpokladem, že když jsou zákazníci informování o riziku možného obdržení chybné objednávky předem, jsou automaticky k obsluze smířlivější. Obzvlášť když vědí, že je obsluhují číšníci s demencí. Tuto myšlenku lze aplikovat i obecně na vnímání lidí s demencí a jejich fungování ve společnosti.
Restaurace se poprvé otevřela o prvním červnovém víkendu, po úspěšném zkušebním provozu má v plánu na svou premiéru navázat. Pop-up akci chystají například na Světový den Alzheimerovy choroby.
Více než herečka. Se Simonou Babčákovou o meditaci, sebepřijetí a improvizaci v životě
Přečtěte si rozhovor s herečkou Simonou Babčákovou.