Už jste někdy dostali v restauraci jiné jídlo než to, které jste si objednali? A zavítali byste dobrovolně do Restaurace chybných objednávek? Právě taková otevřela v japonském Tokiu a o zákazníky neměla nouzi.
Celý koncept pop-up restaurace pracuje s předpokladem, že když jsou zákazníci informování o riziku možného obdržení chybné objednávky předem, jsou automaticky k obsluze smířlivější. Obzvlášť když vědí, že je obsluhují číšníci s demencí. Tuto myšlenku lze aplikovat i obecně na vnímání lidí s demencí a jejich fungování ve společnosti.
Restaurace se poprvé otevřela o prvním červnovém víkendu, po úspěšném zkušebním provozu má v plánu na svou premiéru navázat. Pop-up akci chystají například na Světový den Alzheimerovy choroby.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Africký příběh holky z Trutnova
Pro Hanu Hindrákovou je Afrika osudná. Řadu let zde působila jako dobrovolník a v africkém…