Už jste někdy dostali v restauraci jiné jídlo než to, které jste si objednali? A zavítali byste dobrovolně do Restaurace chybných objednávek? Právě taková otevřela v japonském Tokiu a o zákazníky neměla nouzi.
Celý koncept pop-up restaurace pracuje s předpokladem, že když jsou zákazníci informování o riziku možného obdržení chybné objednávky předem, jsou automaticky k obsluze smířlivější. Obzvlášť když vědí, že je obsluhují číšníci s demencí. Tuto myšlenku lze aplikovat i obecně na vnímání lidí s demencí a jejich fungování ve společnosti.
Restaurace se poprvé otevřela o prvním červnovém víkendu, po úspěšném zkušebním provozu má v plánu na svou premiéru navázat. Pop-up akci chystají například na Světový den Alzheimerovy choroby.
Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková
Ve 13 letech jí lékaři diagnostikovali nádor v koleni, následná léčba včetně chemoterapie ovšem nepomohla, a tak musela podstoupit amputaci. I přes to se Věrka nevzdává a vyhrává jednu medaili za druhou. Jejím snem je paralympiáda.
Inspirace z knihovny: Lepší vztahy začínají správným rozhodnutím. Kniha Volba lásky vám otevře srdce
Snad každý chce mít hezké vztahy s partnerem, rodinou, přáteli a kolegy v práci. Ne vždy se nám to…