Jak nenuceně ukázat historii města Příbram mladé generaci středoškoláků z různých koutů světa? Když měla do Příbrami dorazit delegace asi stovky zahraničních studentů, zdejší gymnazisty napadla originální myšlenka – své vrstevníky provedou městem prostřednictvím herní aplikace Vyšší princip.
Je rok 1942 a žák sexty A Tonda několik dní chybí ve škole. Když nikdo neví, co se chlapci stalo, studenti začnou pátrat. Mobilní navigační hra prostřednictvím příběhu mladého Tondy provede po městě každého, kdo o to má zájem. Nejen turisté se tak seznámí s historií i památkami města.
Hra vychází ze skutečných událostí, které se v Příbrami odehrály. Je veřejně dostupná pro systémy Android na Google Play. Pokud si budete chtít zahrát, můžete začít v kterékoli části Příbrami. Nemusíte být nutně online, jen mějte zapnutou GPS.
Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt
GIVT promění vaše každodenní nákupy na internetu v dobrý skutek. Stačí využít Pomocníka nebo před…
Co inspiruje spisovatele k další tvorbě? Miroslav Hlaučo, autor úspěšného románu Letnice, nachází podněty ve všem, co čte, vidí, slyší i prožívá. V rozhovoru prozrazuje, proč nepíše podle pevné osnovy, jak ho překvapil mezinárodní zájem o jeho knihu a proč si na další dílo dává čas.
Inspirace z knihovny: Co by můj syn měl vědět o světě? Kniha oblíbeného autora neporadí, ale pobaví
Jak funguje svět? Na co si v něm dát pozor? Co v životě hledat a před čím se naopak skrýt…