S rostoucí oblibou audioknih stoupá i jejich kvalita. Nejrozsáhlejší tuzemská platforma nově láká profesionálním zpracováním, které se má vyrovnat filmové produkci. Obzvlášť záležet si tvůrci dali na zvukových kulisách, které posluchače vtáhnou do děje.
Aplikaci Audioteka si už stáhlo přes 400 tisíc uživatelů a za poslední rok v ní naposlouchali tři miliony hodin. „Dnes jsou audioknihy způsobem kulturního prožitku. Je to forma trávení volného času napříč společností. Může oslovit náročnější publikum, ale i ty, kteří poslech vnímají jako relax,“ řekl webu CzechCrunch Michal Sieczkowski, šéf superprodukčního týmu Audioteky, jehož úkolem je zpracovat audio díla do detailů tak, aby připomínala realitu.
Jednou z hlavních výhod audioknih, na které oblíbená platforma sází, je schopnost udržet krok s uspěchaným životním stylem. „Vypozorovali jsme, že se jedná o aktivní lidi. Chodí na procházky se psem, běhají, chtějí trávit čas plnohodnotně, být aktivní, spojit svůj čas s kulturou,“ popisuje typické posluchače audioobsahu ředitelka marketingu Audioteky Veronika Baurová. Nové posluchače má nalákat právě superprodukce, která se snaží dosáhnout co největší autenticity jak po stránce zvukových kulis a hudby, tak z hlediska obsazení, jež dává vlastní hlas každé z postav. Cílit bude hlavně na lidi mezi 30 a 40 lety a také na ženy, které jsou zatím mezi posluchači audioknih v menšině.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Sněhová sestřička na vás dýchne kouzelnou vánoční atmosférou
Ve vzduchu poletují sněhové vločky, přes okno je vidět rozsvícený stromeček a uvnitř to voní po…