Unikátní kampaň na spodní prádlo ukazuje i ženu po rakovině nebo na vozíku

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: Curvy Kate

Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.

Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.

„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.

Související články

Inspirace

Kamarádky na vozíku společně založily taneční skupinu

Byznys

Česká návrhářka dává látkám připraveným na vyhození nový život

Byznys

Rumunská značka podporuje místní výrobce a udržuje tradice naživu

Inspirace

Baristka se kvůli hluchému zákazníkovi naučila znakovou řeč

Zaručeně zlepší den

Češi vynalezli revoluční technologii na zpracování odpadu

Potěšení bez výčitek. První český supermarket nabízí fairtradové květiny

Salát ze zahrádky v prosinci? Rakušan našel způsob, jak pěstovat zeleninu v zimě

Jak udržet v krajině vodu? Díky českému projektu se do Krušných hor vrátila vláha

Inspirativní rozhovor

Jana Leitnerová

Jana Leitnerová

Přečtěte si rozhovor se zakladatelkou skupiny Dobro v době korony.