Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Unikátní kampaň na spodní prádlo ukazuje i ženu po rakovině nebo na vozíku

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: Curvy Kate

Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.

Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.

„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.

Související články

Zaručeně zlepší den

Mohou tyto houby léčit barvoslepost? Studie říká, že ano

Nové dalekohledy mají zaznamenat mimozemský život

Světová zdravotnická organizace oficiálně ukončila koronavirový globální stav nouze

Ideální pěnu u piva mají zajistit nové plechovky

Inspirativní rozhovor

Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková

Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková

Ve 13 letech jí lékaři diagnostikovali nádor v koleni, následná léčba včetně chemoterapie ovšem nepomohla, a tak musela podstoupit amputaci. I přes to se Věrka nevzdává a vyhrává jednu medaili za druhou. Jejím snem je paralympiáda.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Staňte se pány svých snů. Pusťte se do lucidního snění

Inspirace z knihovny: Staňte se pány svých snů. Pusťte se do lucidního snění

Jaké to je řídit své sny? Je to vůbec možné? A hlavně – jak to udělat? Pokud vás sem tam napadaly…