Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.
Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.
„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.
Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková
Ve 13 letech jí lékaři diagnostikovali nádor v koleni, následná léčba včetně chemoterapie ovšem nepomohla, a tak musela podstoupit amputaci. I přes to se Věrka nevzdává a vyhrává jednu medaili za druhou. Jejím snem je paralympiáda.
Inspirace z knihovny: Staňte se pány svých snů. Pusťte se do lucidního snění
Jaké to je řídit své sny? Je to vůbec možné? A hlavně – jak to udělat? Pokud vás sem tam napadaly…