Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Unikátní kampaň na spodní prádlo ukazuje i ženu po rakovině nebo na vozíku

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: Curvy Kate

Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.

Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.

„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.

Související články

Zaručeně zlepší den

Přemíra plastů nám už nebude ležet v žaludku. Nový způsob, jak se jich zbavit, vás překvapí

Menu pro mozek. Co jíst, aby vám to myslelo?

Čtyřdenní pracovní týden funguje a vyplatí se, potvrdil velký islandský experiment

Být sestrou je čest. Zájem o studium zdravotnických oborů vlivem pandemie roste

Inspirativní rozhovor

Promluvila jsem o něčem, o čem mnoho žen mlčí, říká autorka podcastu Sádlo Ridina Ahmedová

Promluvila jsem o něčem, o čem mnoho žen mlčí, říká autorka podcastu Sádlo Ridina Ahmedová

Přečtěte si rozhovor s umělkyní, která se nebojí mluvit o přijetí vlastního těla.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Řízky nechte doma. Výlety s Gastromapou Lukáše Hejlíka si zaručeně vychutnáte

Inspirace z knihovny: Řízky nechte doma. Výlety s Gastromapou Lukáše Hejlíka si zaručeně vychutnáte

Už druhé prázdniny po sobě bude velká část Čechů trávit dovolenou v tuzemsku. Letos na jaře vyšla…