Několik brněnských kaváren se rozhodlo bojovat proti ekonomickým ztrátám způsobeným epidemií koronaviru vskutku originálně. Protože aktuální opatření dopadla na různé malé podniky stejně těžce, rozhodly se krizi postavit společně. Aby zákazníky motivovaly k zakoupení kávy, přichystaly pro ně společný věrnostní program nazvaný NEvěrná kartička.
V něm lidi zvou, aby si udělali procházku a zpestřili si ji kávou nebo jinou dobrotou z výdejního okénka každé ze zapojených kaváren. Když získáte razítko ze všech osmi kaváren, které se projektu účastní, můžete si pak v jedné z nich vychutnat kávu zdarma. „Buďte nevěrní té vaší kavárně. Pomozte unikátnímu kavárenskému mikroregionu v Brně okolo Lužáneckého parku a dejte si kafčo jinde,“ vybízí organizátoři akce ve facebookové události.
Kavárníci touto akcí chtějí nejen snížit své finanční ztráty, ale také si udržet kontakt se zákazníky. „V současné době přicházíme každý den v průměru o 60 až 70 procent z obratu. Co nám chybí ještě víc než peníze, je kontakt se zákazníky a pocit, že někomu zlepšujeme den,“ uvedl jeden z organizátorů akce, spolumajitel kavárny Buchta B Tomáš Niederle pro Seznam zprávy. Kartičku si můžete vyzvednout už od čtvrtka v kterékoliv ze zapojených kaváren. Tak dobrou chuť!
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Taky přejíždíte po displeji svého chytrého telefonu, kdykoliv máte chvilku času? V tramvaji,…