Server CzechCrunch a také partner přehlídky informuje, že v kategorii Starters pro nové aplikace zazářil projekt Mamio, který se snaží o sdružování maminek, v kategorii Runners pak aplikace Zásilkovny a cena diváků připadla Qerku, díky němuž zaplatí návštěvníci restaurací bez kontaktování obsluhy a obnos si mezi sebou mohou i rozdělit.
Projekt Mamio sdružuje přihlášené maminky s možnými kamarádkami v jejich okolí podle algoritmu (lokace, zájmy nebo věk dítěte). Pokud žena nemá děti zrovna v podobném období jako její „běžné“ kamarádky, může se cítit na rodičovské dovolené izolovaně, proto je skvělou příležitostí najít si ve svém okolí podobné ženy. Již při spuštění aplikace se okamžitě zapsalo na 2 000 žen, na příští rok se dokonce chystá rozšíření do zahraničí.
Kromě již jmenovaných aplikací se při přehlídce blýskla také Safe by Frenkee – digitální finanční poradce, FlyAway s akčními letenkami, tlappka nabízející nonstop veterinární konzultace, Nepanikař zaměřující se na psychické zdraví a Settle Up na správu skupinových výdajů. Letos se konal 35. běh soutěže, z několika desítek přihlášených aplikací se jich do finále dostalo 8.
V porotě zasedli Vratislav Zima (CEO pořádajícího studia MeguMethod), Oldřich Bajer (investor a konzultant z Frida Holding), Ondřej Krátký (spoluzakladatel a CEO Liftaga), Dalibor Pulkert (CEO a majitel Outboxers) a Luboš Paroulek (UX designer z O2 Czech Republic).
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak se z obyčejného člověka stane vlivná osobnost? Steve Jobs motivuje ostatní
Steve Jobs byl jako každý z nás. Člověk z masa a kostí. Co konkrétně jej odlišilo? Díky čemu uspěl?…