Digitalizace je hudbou zítřků, a to i ve světě gastronomie. První vlaštovkou v Česku je pražská restaurace Červený Jelen ze sítě Hospodska, kde začal zkušební provoz takzvané Restaurace budoucnosti. Restauraci navrhla firma Storyous a zákazníci si tam objednají bezkontaktně pomocí QR kódu a rovnou zaplatí online.
Tvůrci si od nového systému slibují urychlení péče o zákazníka a menší chybovost. Zároveň je díky kompletní bezkontaktnosti objednávání maximálně hygienické. „Host bude mít daleko větší svobodu, více času na objednávku a při placení naopak nemusí čekat, až k němu přijde obsluha. Restaurace se tak bude moci více věnovat kvalitě servisu a spokojenosti zákazníka,“ vysvětlil provozní ředitel sítě Hospodska Luboš Kastner.
A jak bude systém vypadat v praxi? Každá restaurace dostane QR kódy, které umístí na stoly. Zákazník si po naskenování kódu chytrým telefonem vybere z digitálního menu, zadá objednávku a rovnou ji zaplatí online. Po první platbě získá v aplikaci vlastní profil, ze kterého bude moci dále objednávat. Novým konceptem restaurací tak firma Storyous reaguje na zvýšené hygienické nároky podniků během koronavirové krize, jeho spuštění připravuje také v Polsku nebo ve Španělsku.
Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt
GIVT promění vaše každodenní nákupy na internetu v dobrý skutek. Stačí využít Pomocníka nebo před…
Co inspiruje spisovatele k další tvorbě? Miroslav Hlaučo, autor úspěšného románu Letnice, nachází podněty ve všem, co čte, vidí, slyší i prožívá. V rozhovoru prozrazuje, proč nepíše podle pevné osnovy, jak ho překvapil mezinárodní zájem o jeho knihu a proč si na další dílo dává čas.
Životy mileniálů nejsou jednoduché. Ačkoliv se na první pohled může zdát, že jde především o zábavu…