Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Nejlepší vánoční reklamy #2: Zonky, T-Mobile a Vodafone, aneb dárky třikrát jinak

3 minuty radosti
Foto: Vodafone

S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám celý prosinec přinášíme v této sérii.

Řada Čechů si před Vánoci půjčuje peníze na dárky, mnohdy se to však ukáže jako ne úplně dobrý nápad. Aby si lidé nebrali úvěry na zbytečnosti a místo nakupování drahých věcí raději strávili více času se svými blízkými, doporučuje poskytovatel spotřebitelských úvěrů Zonky. S poselstvím „Vánoce se dají zvládnout i bez drahých dárků“ tak firma připomíná, že svátky jsou především o pohodě a pospolitosti.

„Lidé se rok co rok setkávají s agresivní reklamou, která má zapůsobit na lidské emoce. Věty typu „potěšte své blízké na Vánoce, prostředky na dárky ihned, peníze bez ručitele“ v předvánočním období útočí ze všech stran. Půjčka na dárky však může způsobit více problémů, než se na první pohled může zdát,“ upozorňují tvůrci reklamy na svých stránkách.

Vodafone baví scénkami s Hofmannem, T-mobile dojímá dětskými nápady

Vsadit na známou tvář se rozhodl mobilní operátor Vodafone. Martin Hofmann v sérii klipů hraje své vlastní povolání, tedy herce, který na Vánoce obdarovává svou matku, syna či přednáší na besídce seniorů.  Společným motivem spotů je však vždy věta „Daruj letos i sebe“, neboť jak píše Vodafone na svých stránkách: „To nejhezčí, co můžete dát, je společný čas.“

Poklidnou vánoční atmosféru pak na vás přenese reklama dalšího operátora, T-Mobile. S heslem „Největší dárek je, když jste spolu“ ukazuje reklama příběh dědečka a jeho malého vnuka, který si přeje tak velký dárek, aby se na něj mohl postavit a svého dědečka obejmout.

Zdroj: zonky, vodafone, t-mobile

Související články

Zaručeně zlepší den

Češi stále častěji pěstují vlastní zeleninu na zahrádkách

Čeští vědci potvrdili novou formu magnetismu

Praha je čtvrtým nejbohatším místem v EU

Google snímá z vesmíru úniky ropy a zemního plynu

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Žena po 40 může být sebevědomá a v kondici. Kniha lékařů poradí, jak na to

Inspirace z knihovny: Žena po 40 může být sebevědomá a v kondici. Kniha lékařů poradí, jak na to

Čtyřicítka děsí mnoho žen. Jedná se o pomyslný milník, jehož dosažení však nemusí znamenat nic…