Chevrolet v kampani testuje pozitivitu na sociálních sítích, za odměnu rozdává pohonné hmoty

Zdroj fotografie: YouTube

Americká automobilka Chevrolet přišla s originální kampaní s názvem „Fuelling Possibilities“.

Těm, kteří poskytnou na vybraných benzinkách přihlašovací údaje ke svému účtu na Twitteru nebo Facebooku, vyhodnotí díky speciálnímu softwaru Watson z dílny IBM pozitivitu jejich počínání na síti. Na základě daného výsledku pak lidé obdrží pohonné hmoty zdarma. Čím je uživatel pozitivnější, tím více na cestách ušetří.

Tak zvané pozitivní pumpy vyhodnotí kromě celkového skóre také uživatelův nejkladnější a nejnegativnější příspěvek, 5 nejpoužívanějších slov i detailní shrnutí. Vyzkoušet si je zatím mohou řidiči v New Orleans, Buenos Aires nebo Kapském městě. Pumpy by do konce roku měly přibýt po celém světě. Své skóre je však možné zjistit i na webu.

Zdroj: marketing journal.cz

Autor článku