Odpovědné chování vůči zaměstnancům, rozvoj podnikání směrem k dlouhodobé udržitelnosti, respekt vůči životnímu prostředí i komunitám, které ovlivňují. To jsou některé z hlavních hodnot společné všem oceněným v rámci projektu TOP odpovědná firma.
Soutěž vyzdvihuje a oceňuje strategické aktivity společností v oblasti trvale udržitelného a odpovědného podnikání. Úspěšní účastníci získávají certifikát, ti nejlepší jsou i zvlášť oceněni. „Nejlepší strategie mají společné znaky, a to bez ohledu na obor podnikání či velikost společnosti: hodnotový posun a rostoucí zájem zaměstnanců se do podobných aktivit zapojovat,“ uvedla za pořadatele Pavlína Kalousová.
Během 13. ročníku byly za strategii roku oceněny firmy KPMG Česká Republika a ZOD Brniště. Mezi vítězi figurovala i společnost Vodafone a její Projekt LGBT, který se snaží myslet v případě zaměstnaneckých benefitů i na homosexuály, společensky prospěšným projektem roku se stala STK pro chlapy upozorňující na nedostatečnou péči mužů o jejich zdraví.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Zahrajte si na astronomy a najděte souhvězdí
Lidstvo odjakživa fascinují záhady a neprobádané věci. Nejspíš i proto naše čtenáře nejvíc baví…