V minulém roce spustila nadace Dobrý anděl projekt pro firmy, které se mohou zapojit do pomoci rodinám s dětmi ve finanční tísni. Od té doby se do projektu zapojilo tři sta firem z celé republiky. Za čtyři roky svého působení pomohla nadace více než 2 500 rodinám s dětmi, které se vlivem vážné nemoci dostaly do finanční tísně.
Prostřednictvím nadace Dobrý anděl finančně přispívá více než čtyřicet dva tisíc dárců, z nichž část tvoří i firmy. Právě pro ně je určen nový projekt, který funguje na jednoduchém pravidlu. Firma musí mít minimálně dva pracovníky, kteří jsou Dobrými anděly. V tu chvíli společnost získá pro svou prezentaci speciální logo projektu nebo samolepku, kterou může využít pro svoji provozovnu.
„Užití tohoto loga působí velmi pozitivně ve vztahu k zákazníkům či obchodním partnerům. Každý hned ví, že spolupracuje s někým, kdo je společensky odpovědný,“ vysvětlil spoluzakladatel nadace Petr Sýkora, jenž získal letos v květnu Cenu Arnošta Lustiga za zásluhy o udržení a rozvoj celospolečenských hodnot. Měsíčně se dle organizátorů přihlásí asi dvacet až dvacet pět nových firem, největší zájem v Praze.
„Dobrý anděl má jasnou strategii a tou je mimo jiné zaměření se na individuální dárce. Jenom tak doručíme naprostou transparentnost. Každý dárce, který se rozhodne stát Dobrým andělem, se může zaregistrovat na našich stránkách. Následně získá přístup ke svému Andělskému účtu, kde vidí, komu pomáhá, a že jsou jeho příspěvky odevzdávány potřebným do posledního haléře,“ uzavřel Petr Sýkora.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak udržet své tělo v kondici, napoví Jóga mezi e-maily
Cvičit jógu je stále více moderní a trendy. Záda vám zajisté poděkují, pokud cviky provádíte…